Výměna a vrácení zboží

vymena

Dorazilo mi oblečení, které mi velikostně nesedí. Jak mám postupovat? 

Na výměnu zboží je lhůta 14 dní od převzetí zboží zakoupeného prostřednictvím e-shopu. Zboží musí být vráceno kompletní a nesmí jevit známky opotřebení, používání či praní. 

  1. Zboží dobře zabalte
  2. Do balení přiložte fakturu (vytiskněte si z mailu, na který Vám přišla)
  3. Na fakturu napište, jakou velikost požadujete na výměnu (ověřte si skladovou zásobu dané velikosti)
  4. Balík zašlete na adresu: Radlická 3179/1E, 150 00 Praha 5 - Smíchov
  5. Případné dotazy směřujte na p. Macouna tel. 736 271 830 (Po-Pá 12:00-20:00)

 

vratka

V případě, že daná velikost není dostupná, nevybrali jste si z našeho sortimentu jiné zboží, nebo Vámi objednaný produkt nesplňuje Vaše představy, je možné odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží. Jak postupovat?

Na výměnu zboží je lhůta 14 dní od převzetí zboží zakoupeného prostřednictvím e-shopu. Zboží musí být vráceno kompletní a nesmí jevit známky opotřebení, používání či praní. 

  • Zboží dobře zabalte
  • Do balení přiložte fakturu a formulář od odstoupení od kupní smlouvy
  • Balík zašlete na adresu: Radlická 3179/1E, 150 00 Praha 5 - Smíchov
  • Případné dotazy směřujte na p. Macouna tel. 736 271 830 (Po-Pá 12:00-20:00)

ZDE najdete formulář pro odstoupení od smlouvy

 

dodatecne info

V případě že obdržíte poškozené zboží, postupujte jako v bodu "vrácení zboží". Pokud bude následně reklamace uznána, vrátíme Vám částku včetně nákladů na kurýra.

Na zboží zakoupené v kamenné prodejně se nevztahuje právo na výměnu a vrácení ve lhůtě 14 dní od zakoupení dle zákona č. 89/2012 Sb. (výjimkou je zboží zakoupené na e-shopu s osobním převzetím na prodejně). V rámci péče o zákazníky ovšem po individuální domluvě nabízíme výměnu za jiné zboží z našeho sortimentu v ceně pořízeného zboží.