Rush for Berlin
PC

Štítky: Real-time strategie, Světová válka
Jazyk: České titulkyČeské titulky
Kód produktu: 11939
(1x)
  • Kategorie

    PC / PC hry / Strategie
    Válečná real-time strategie vývojářského týmu Stormregion. Rush for Berlin svůj žánr obohacuje o některé nové a inovativní prvky. Jejím základem je nový Gepard Engine vybavený pixel Shadery 3.0 a dodávající grafice foto-realistický ráz, poskytující kompletně destrukci poddajné prostředí, detailní model poničení vozidel a v neposlední řadě také nejrůznější efekty, včetně rozmarů počasí a střídání dne a noci, které budou mít přímý vliv na herní akci. Rush for Berlin vám dá možnost v rámci boje o Berlín velet jednotkám americkým, britským, francouzským i sovětským. Zahrát si budete moci také Německou kampaň skýtající alternativní pohled na skutečné události. Jinak, mezi pěti multiplayerovými módy, které vám hra nabídne, budou například dva, které jste dosud nikde neviděli, a to R.U.S.H (Relentlessly Utilized Score Hunt) a R.I.S.K (Race-Intensive Strategic Kombat). Hra je v češtině.
  • Diskuze dočasně vypnuta

    Své dotazy k objednávkám prosím směřujte na email obchod@gamlery.cz. Děkujeme.

    Komentáře (0)

  • Recenze (1)

    (Xzone.cz)
    Neověřený nákup
    • 1.Možnost hrát za Spojence i Osu
    • 2.Válka bude dlouhá (4 kampaně)
    • 3.Věrně zpracovaná vojenská technika
    • 4.Žádné zásadní bugy
    • 1.''Gepard engine vybavený pixel Shadery 3.0 dodává grafice foto-realistický ráz''. Tak to opravdu, opravdu ne, i grafika v Crysis má k fotorealismu ještě HODNĚ daleko.

    • 2.Inteligence válčících stran kolísá s tím, komu VY právě velíte.
    • Prostě IQ počítačem ovládané strany není žádný zázrak.

    • 3.V podstatě zaměnitelné s mnoha jinými strategiemi z WW II.

    Poctivá strategie z 2. světové války. Poctivá jak jogurt ve skle, ve kterém vám stojí lžička:)

    Celkové hodnocení vypočítáváme z ověřených i neověřených hodnocení.
    Ověřený nákup - zákazník prokazatelně zakoupil produkt u nás v obchodě.
    Neověřený nákup - nemůžeme ověřit, zda zákazník produkt zakoupil.