Reklamace

Zadejte číslo vašeho dokladu a hned najdeme zboží, které jste u nás zakoupili.

Nemáte doklad? Napište nám na xzone@xzone.cz

Pokud se přihlásíte, tak za vás automaticky vyplníme kontaktní údaje.

Zadejte číslo dokladu nebo objednávky

Odběratel

  • Zaslat poštou
    Zboží pošlete na adresu našeho skladu poštou nebo jiným dopravcem. Zboží neposílejte na dobírku.
  • Přinést osobně na prodejnu
    Vyberte si prodejnu a zboží na ní zaneste. Zboží můžete na prodejnu přinést ihned po odeslání toho to formuláře (nemusíte čekat na potvrzení)
  • Poslat přes Zásilkovnu
    Dostanete od nás kód na poslání reklamace přes síť Zásilkovny zdarma. Balíček s reklamací přinesete na libovolné podací místo Zásilkovny a pomocí kódu podáte.

Produkty